Småskaligt eller explosivt?

Dags för bröllop, företagsevent, kvartersfest eller århundradets tillställning? Till din hjälp finns Viikgruppens lyhörda stab som har en känsla för perfektion, och kombinerar innovation med precision för att realisera dina visioner - oavsett anledning.

Let’s make sh*t happen.

Först en gratis digital konsultation. Behovsanalys görs, prognos tas fram. Smidigt och okrångligt. Prognos, vadå? Lugn, skrolla ner och läs mer.


Vad

kan vi göra

för

dig?

  • Description text goes here

  • Description text goes here
  • Description text goes here
  • Item description
  • Item description
  • Item description
  • Item description
  • Item description


Varför

en

design

plan?

En designplan - alltid steg numero uno.

Designplanen är det viktigaste dokumentet i varje eventuppdrag. Det är här allt blir grundligt och ingående, fullständigt och ordentligt. Det är en välarbetad och detaljerad projektplan som definierar eventprojektet i stort - vad som ska genomföras, omfattningen och det förväntade resultatet.

Allt utgår från designplanen - grafiska profilen, färger, trycksaker, materialval, dekor, typ av blommor, antal aktivitetsposter och placeringar. Varenda liten detalj är inräknad, vi snackar på centimetern, noll oklarheter.

Detta gör att arbetet under genomförandet blir effektivt, kontrollerat och framgångsrikt.

Det är här alla frågetecken blir till självklarheter.


Vad

kostar

de’rå?

Varje eventuppdrag är unikt, med olika målbilder och olika processer. Det gör att prislappen också skiljer sig från projekt till projekt. Vi lämnar därför alltid en prisprognos innan vi sätter igång - en preliminär prisuppgift för uppdraget.

För att förstå hur vi kan möta ditt behov på bästa sätt startar vi alltid med att ha en timmes gratis digital konsultation tillsammans. Utifrån den behovsanalysen görs en prognos med det vi anser är bäst lämpat för att förverkliga din vision, som i sin tur blir ramverket för uppdragets helhet.

Prognosen visar alla beståndsdelar som behövs för att planera, producera, genomföra och fördela rätt resurser. På så sätt kan du som kund justera prognosen baserat på vad som är de viktigaste investeringarna för just dig.

Smart va?