Spindeln i nätet.

När dagen för genomförandet är här och alla är och förbereder sig på sitt håll, vem är kvar och styr på plats då?
Och när blommorna levereras, bandet vill flytta scenen, svärmor har plötsligt överraskningar, isen saknas, drycken är inte på plats och köksmästaren undrar tid för när varmrätten ska ut – vem kontaktar man då? Koordinatorn, såklart!

Med en erfaren koordinator vid rodret slipper du stress, missförstånd och oförutsedda hinder. Du får tryggheten i att allt flyter bakom kulisserna – och du ger dig själv friheten att fokusera på dina gäster och upplevelsen.

Helkoordinering

För dig som vill ha full service.

    • Digital uppstart

    • Fri mailkontakt från uppstartsmötet

    • Fri mailkontakt även för toastmasters

    • Personligt möte på eventplatsen

    • Framtagning av tidslinje för struktur av planeringen

    • Framtagning av körschema för genomförandet

    • Framtagning av aktuella leverantörer

    • Dialogen hålls med alla leverantörer och all personal

    • Förtur på uthyrningssortimentet

    • Koordinator under eventdagen, 4 tim ingår

    Här får du tydlighet, struktur och stressfri tid till att njuta av hela resan - från start till genomförandet!

Dagskoordinering

En takeover på själva eventdagen.

    • Vi går in som koordinator och agerar arbetsledare under genomförandet.

    • En perfekt kombo ihop med vår serveringspersonal!

    • Vi är ansiktet utåt till gästerna och fångar upp frågor och guidar samtliga genom hela utförandet.

    • Koordinatorn står för strukturen bakom kulisserna, en komplittering till toastmasters som ska ha ett fokus - att ge er en hejdundrande feststämning hela dagen!

    • Vi fixar det sista piffet och ser till att lokalen är på topp innan dörrarna öppnas.

    • Genomgång på plats dagarna innan.

    • Minsta bokning är 4 timmar.

    Allt för att du själv ska kunna luta dig tillbaka och maxa njutningen av dagen!

Sista månaden

För dig som vill ha hjälp i slutspurten.

    • Digital uppstart en månad innan eventdagen.

    • Fri mailkontakt från uppstartsmötet.

    • Fri mailkontakt för ev. toastmasters.

    • 1 st digital avstämning längs vägen.

    • Gemensam framtagning av körschema.

    • Stödkontakt med leverantörer, personal och övriga inblandade inför eventdagen.

    • Sista-minuten-checklistor inför genomförandet.

    Vi hjälper dig att knyta ihop alla tråder på slutet!

Planeringsbok till toastmasters

En perfekt gåva till de som fått det ärofyllda uppdraget!

  • Produktlansering kommer inom kort!

BOKA KONSULTATION FÖR KOORDINERING HÄR!